2023年9月9日 星期六

究竟是負面思想引來衰運,or vice versa?

近排接連出事,煩之餘,啲錢好似倒水咁樣洗出去... 投資組合更加不濟...

人越負面,思考就越唔理智,反過來又更引起負面後果... 如何打破這個循環?

4 則留言:

  1. 是否全部事情都由你個決定而造成?還是不可抗力的因素?如果係後者既唔需要多想,做好自己就可以.

    回覆刪除
  2. 難分... 屋企漏水落樓下,要整... 但遠因可能係因為幾年前搬入呢間屋時,揾左個平既裝修師傅,裝修啲喉管做得唔好而引致... 但真正既原因係無法可以知道

    買既股票亦一樣,已經學左點樣研究基本因素,加埋技術因素,但仍然係做蟹... 我已經分唔清係因我決定而做成,定係不可抗力(i.e.運氣)...

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確漏水問題是不分麻煩,需要試不同的方法如試色水(如果樓下有報漏水辦政府會搵人黎試),防水層或食水喉鹹水喉等等。一步步搵到原頭先解決到,又或者是完全搵唔到都唔出奇。

      投資就從來都不是付出越大就回報越大。高的投資回報黎自風險,高風險自然波動大,有上有落。無人可以保証到永遠正回報,如果有人咁講既只會係騙子。暫時離開冷靜下都好,等您自己的思緒清晰才再投資。

      刪除
  3. 暫時決定,一動不如一靜,慢慢再思考

    回覆刪除

清倉

 前日响港股最低位清了倉... 我唔清,港股就唔升...